24 de juny 2006

L'endemà de la revetlla..

Ciutadans, tenim drets i deures. Sovint, oblidem que aquest últims són necessaris per tenir justament "dret" a gaudir del privilegi d'eixuplugar-nos sota aquesta paraula. Després de la revetlla, alguns ciutadans, han recollit la resta dels petards, han escombrat i netejat el seu carrer.

Jo, que estic de la banda dels ciutadans que s'estimen el seu entorn, no només he recollit "la part que havia embrutat", sinó que m'he endinsat en els camps, per recollir les restes, que altres inconscientment havien fet esclatar durant la nit.

Ahir també vaig veure com un ciutadà, fèia una foguera, per cremar tota la seva brutícia i no dur-la a la deixalleria i el més greu, és que no havia demanat permís per fer-ho. Esclar, no ha recollit la cendra!

Nosaltres, els que estimem el nostre poble, no podem fer res més del que fem. Els incívics són menys i amb el nostre comportament els guanyarem la partida!.

Mentre escombrava el carrer, he pogut saludar al ciutadà Jaume, que m'ha dit que estava donant una volta pel poble, per veure com estava tot.

Agenda 21 SER Persones, informació i participació

Etiquetes de comentaris: ,